Inte en frukost

Som jag redan skvallrat för mina kära bloggkompanjoner (OBS vi är inget mer än bara arbetskamrater!) så tog jag ingen bild på min frukost imorse. Men vad nu? tänker säkert många där hemma. Lugn jag ljuger inte, detta är mitt mellanmål. Jag strider i och med detta inlägg mot frukostbloggens policy så vi får ser hur länge det här inlägget ligger kvar innan någon anmäler det. Men jaja tillbaka till maoden nu.
- Ett kokt ägg (sulplise. Segled)
- En macka med ost. Bröd: Gott Gräddat. Pågen.
- En kopp te med en skvätt mjölk i. Vitt chai te. Delikat.

Ett hett tips om du vill ha lite spänning i vardagen: Ät mellanmålet så tätt inpå middagen som möligt. Helst ska du meddela dina föräldrar om detta med så blir de extra glada!
Tack och hej. Leverståhej.
/Sigrid

Kommentarer
Postat av: Anonym

det ska ju såklart stå möjligt. eller mjöligt?

2011-05-24 @ 18:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0