Frukost på kamelpall

Förlåt för dålig uppdatering men jag skyller på min 18-årsdag. Därmed är jag frigiven från alla anklagelser. Däremot mina kamrater. Illa.
På beställning av Johanna fick idag min frukost placeras på den omtalade kamelpallen! Kamel ser inte allt för nöjd ut, men det struntar jag i. Nu till det som kamelen har på ryggen:
- En kopp Earl Grey med en skvätt mjölk i.
- En ciabatta delad i två. På den ena la jag smör, ottst och görk på. Den andra fick smör, kalkon och göööörk på. Örk kanske ni tänker. Men ack vad ni bedrar er. Både jag och kamelen njöt ut i det yttersta.
Örk för görk. Nääääää.....
/Segled

Kommentarer
Postat av: Linnea

Wow, cool pall!!!

2011-05-29 @ 15:48:47
Postat av: Zegled

Inte bara en pall, utan en kamelpall. Inte billig, billig

2011-05-29 @ 16:10:09
Postat av: Anonym

..och här ska vi ha en... Kamelpall.

2011-05-30 @ 12:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0