Tvårätters-frukost



Igaaar såg min frukost ut så här. Vi var lediga från skolan så jag lyxade till det. Nej, jag bara skojade, jag lyxade inte till det. Jag åt det här:

- Snabbkaffe med "en dutt" mjölk
- Rostad pågenlimpa med leverpastej
- Rostad pågenlimpa med ost

Ursäkta för att bilden är mörk, det blev visst lite motljus just när jag knäppte kortet. Eller så orkade jag inte ta mer än en bild. Nu undrar ni kanske vad jag menar med min rubrik? Jo, jag åt nämligen efterrätt denna dag! Tokigt, va? EFTERRÄTT! Eller kanske inte riktigt. Det var ett päron. Jag tog en bild iallafall.



/Linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår inte vad du har emot uttrycket en dutt?

2011-06-02 @ 12:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0