Två väldigt olika frukostar



Vart är frukostbloggen på väg egentligen? Vad är det som händer, vad är det som händer? Bara lugn! Tro det eller ej så var detta faktiskt min frukost en dag. Vilken dag förtäljer inte historian. Det kan bli så här tokigt om man heter Segled och har en förkärlek till att sova. Maten ni ser är över från min käre brors student.

- Hemmagjord potatissallad.
- Varmrökt lax. Typ.
- Sås till läxen. Innehåller cirkus 1 tub majonnäs.
- Kycklingspett.
- Fläskfilé.

Allt detta serverades självfallet kallt tillsammans med ett glas äpplecider. Utan alkohol. Inte mer än 8 drinkar, hallå. 


Nästa frukost såg ut på detta vis:
Det åt jag idag och inte igaaaaa. Lite mer av en normal frukost. Inte något flummERI.

- En kopp svartvinbärste med mjölk. (HALLÖÖ, VEM ÄR DEN?)
- En ottstmack. Brödet är gott gräddat något som vår allas Felicia inte kan eida.
- Det obligatoriska ägget. Fast det är inte obligatoriskt. Bara ibland.

Med detta ovanligt långa inlägget tackar jag för mig.

Over and out.
/Segled

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0