Frulle, fast utan bulle


Jag är tillbaka, sluta oroa er! Sigrid alltså. Jag är tillbaka. Ehm... Ja.

Detta var dagens (!) frukost. Det var såhär festligt. Jag var nöjd i alla fall. Och jag förstod vad det var jag åt, men ifall ni inte gör det läs den kursiva texten. Om ni förstår kan ni ju strunta i det.

- En kopp Earl Grey. Varför bryta en god vana?
- Två emack den. Med en advokat på. Näääääää. Mosad avokado (advokato). Och lite majonnäs, bara för att det är så gott.
- Till efterrätt (som ni ser i det silvriga paketet. Förhioppningsvis. Annars kanske man bör uppsöka en optiker.) en liten kaka. En kaka som är som ett kex (schex. Götlaborg) och lite choklad på.

Detta var min otroligt (o)fabulösa frukost.
På återseende. Hoppas jag.

/Sigrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0