5 frukostar, 1 inlägg



Nu har jag äntligen tagit tummen ur röven (ursäkta ordvalet) och lägger nu upp 5 olika frukostar. Därför fattar jag mig väldigt kort om varje bild. I bilden över ser ni:
- En kopp Earl Grey med lite mjölk i.
- En toast.
- Ett ägg.

Det var fab.


Till nästa frukost:
- En kopp te (Hallö)
- Två mackor varav en har ost på sig och en har någon sorts creme bonjour skulle jag tro.
- En efterrätt(!) i form av remi.



- Ja, det är en kopp te med mjölk i.
- Två mackor, en med ost och en med skinka.
- Efterrätt (igen) denna gång i form av maryland cookies.



En frukost utomhus!

- Ja ni kan ju gissa vas det är i koppen.
- En mack. Med skank.

Och nu kan jag tänka mig att ni tänker: Var är efterrätten?! Lugna, här är den:


En macaron. En grön. 

Och nu till den sista frukosten, och som ni vet sist, men inte minst.


- Te, jaja.
- Ett ägg. Kokt.
- En smoothie med jordgubbar. Utan socker faktiskt.
- Två bake-off baguetter. En med ost, skinka och gurka. Den andra med enkom skinka.

Ingen efterrätt till den sista frukosten. Illa. Jäjä, tack för mig.

/Sigrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0