Inte frukost

Sorry sorry för dålig uppdatering. Eftersom att jag heter Sigrid har jag ju alltid massa ursäkter på g och här kommer en: jag har faktiskt ringt hem och terrat folk. Jag jobbar som telfonförsäljare. Eller jag gjorde i alla fall. Däremot har jag faktiskt tagit bilder på mina frukostar! Så de kommer upp kanske imorgon. Kanske inte. Beror på hur lat jag är. Men eftersom att det här är en frukostblogg ska ni få en bild på något som har en koppling till frukost.



Det är en tekopp. Jag har målat den själv. Det tog cirka 20 minuter så ge fan i att klaga. 

Ha det fab! (Gay)

/Segled

Kommentarer
Postat av: Linnea

Wow, det är den mest verklighetstrogna målning jag sett!

2011-07-12 @ 23:33:58
Postat av: Segled

åååå tack!

2011-07-13 @ 12:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0