Frukost i ett främmande land (Grekland)

Wow. Det händer verkligen inte mycket här. Så nu tar jag saken i egna händer och lägger upp frukostbilder från Torftigt-gängets kulinariska resa till Kreta. Jag gör bara en kort beskrivning och låter bilderna tala för sig själva. Mycket nöje!



Kaffe och yoghurt med smak av jordgubbe


Samma kaffe ses här med en ostmacka


Cocopops!


Ett tips om man vill variera sig; byt ut kaffet mot vatten så kan du äta likadan yoghurt utan dåligt samvete.


Macka med en extremt tjock ostskiva.


Cocopopsen skulle ätas upp.


Såhär såg det ut vid frukostbordet på morgonen. Lite omväxling från vardagsrumsbordet, som jag nu återvänt till.

Nu måste jag faktist be mina vänner att ta sig i kragen och ta lite kort. Läsarna lider!

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0